Monday, December 1, 2014

「師走」(Shiwasu)

"Shiwasu" is mean Japanese old name "December".
This year will be end more 1 month. It's so speedy that time is flow.
We learned so many things this year.
Especially , the important of  "Face to Face" talking.

From next year , our best important work is "Making best partner for all over the world".

----------------------------------------------

「師走」

いよいよ2014年も最後の月になりました。
創業9年目に突入したこの1年間、良くも悪くも最も変化の多かった一年になりました。
それと同時に、学びも多かった。
「なぜもっと早く気付かなかったのか?」
そんな学びだらけでしたが、「早く気付いていればそんな簡単なことはない」とプラスに考えて前に進むだけです。
ただ一番重要なことは、学びを学びで終わらせるのではなく、二度と同じ失敗をしないよう、行動に移していかなければならない。
あと1年で創業10年。
まずはそこまで一心不乱に突き抜ける。

No comments:

Post a Comment