Tuesday, November 11, 2014

Our MISSION

MISSION  - Making more smile for all over the world with best company -

This is our "MISSION".
"Best company" is means including our employee , and partners all.
We cherish all partners ship. Employee is partner too.
So "EVERY NET WORK" will be make more smile for all over the world !

-------------------------------------------------------------

ミッション ~ベンチャースピリッツで、素敵な仲間と世界中を笑顔にする~

これが僕たちのミッション。
競争が激化している中、これを追求し続ける。
「素敵な仲間」とはすなわち、社員・取引先・お客様(現地バイヤー)、僕らの商品を最終的にエンドユーザーに送り届けるまでに携わる全ての方々のこと。
この「EVERY GLOBAL NETWORK」をもって、より多くの方に笑顔になっていく。
「EVERY GLOBAL NETWORK」こそ、最大の強みとなるように、一日一日を必死になって進めていくしかない。

No comments:

Post a Comment